joi, 25 octombrie 2018

Proba 9. Restaurantele inteligente – misiune posibilă!

Un nou magazin cu mâncare în oraș! Am zis că trebuie să-l văd! 
Am intrat pe ușa glisantă și am fost întâmpinată de o muzică săltăreață. Măsuțele nu erau prea drăguțe și nici scaunele prea comode... Pe masă există un pliant și în pliant găseam optiunile diverselor sandwich-uri și băuturi împreună cu instrucțiunile de folosire pentru a plasa comanda. Există lângă tejghea posibilitatea de a înregistra electronic comanda.
De ce este lucrul acesta benefic:
  • nu mai stai la coadă,
  • nu mai aștepți ospătărița
  • și, dacă hotărăști să mai comanzi ceva, îl adaugi fără tevatură la comanda deja existentă.
Totul este înregistrat automat, factura este eliberată automat și clientul nu are de-a face cu angajata/angajatul decât când îi aduce sanvișul la masă (în cazul în care nu așteaptă la tejghea).
Vai! cât de simplu. Și totul funcționează mulțumită unei echipe bine organizate și a aplicației create special pentru local de Expressoft Technology. Ofera și posibilitatea de gestiune stocuri.

Desigur, localul mai trebuie să lucreze la prima impresie. Masa prea mică și scaunele înghesuite nu reușesc să îi facă pe oameni să vrea să stea... Pe de altă parte, opțiunea „la pachet” este principala lor ofertă. Presupun că se vor descurca. La capitolul automatizare nu mai au nimic de adăugat... Problema mea este alta. Toți oamenii care au nevoie de un loc de muncă și sunt înlocuiți de roboți ce fac? Din ce trăiesc? Desigur, nu asta este problema angajatorului. El a apelat la serviciile oferite pentru software marcaj restaurant. Pentru a avea un proces curat și fără erori. Singulele erori cu care are de-a face sunt cele produse de mașinării, când se ia curentul (sau apar virusi). Cei de la companie au servicii suport tehnic 24/7.
Singurul scop al angajaților este să livreze comenzile la domiciliu. Încă n-au intrat pe piață mașinile care se conduc singure... Când or intra ele nu știu din ce vom trai noi ăștia care nu ne-am născut fii de patroni. Prin aplicația lor de comandă on-line, magazinul reușește să asigure un flux constant de servicii, de la cafea proaspătă la masă de prânz sau cină. Fiind automat, programul poate să estimeze și timpul necesar pentru livrarea comenzii în funcție de numărul de cereri din momentul respectiv și a distantei ce trebuie parcurse. Astfel, clienții nu mai așteaptă inutil și sunt mulțumiți.
„Succes noi afaceri” le urez eu și am plecat fiindcă n-au reușit să facă o cafea prea bună.

Articos scris pentru SuperBlog 2018

.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata,

    Iti multumim penru interesul acordat probei noastre.

    Succes!


    Cu ganduri bune,

    Expressoft Technology

    RăspundețiȘtergere