miercuri, 9 mai 2018

Serii literare pe care le-am citit

M-am gândit să încerc să fac o listă... nu mă aștept să iasă completă. Memoria mea face glume.


  1. Cei trei muschetari Alexandre Dumas
  2. După douăzeci de ani Alexandre Dumas
  3. Shogun James Clavel
  4. Stăpânul inelelor J.R.R. Tolkien
  5. Harry Potter J.K. Rowling
  6. Cavalerii de Ioan Dan
  7. Mizerabilii de Victor Hugo. Cât mi-a luat să termin seria asta!!! Mi-a plăcut foarte mult, dar am citit ultimele trei volume (din 5 în ediția pe care o am) la câțiva ani buni distanță față de momentul când am început romanul.
  8. Regii blestemați Maurice Duron (practic nu am terminat-o, dar am citit 6 volume din 7 și ultima carte este atât de diferită de celelalte că pare o altă serie...am ajuns undeva pe la mijlocul ei și am pus-o jos)
  9. Monștrii din Veridity Victoria Schwab
  10. Pan Volodjowski de Senkiewich
  11. Potopul de Senkiewich
  12. Născuți din ceață Brandon Sanderson
  13. Fetele din Shanghai de Lisa See. Am fost foarte pasionată de autoarea asta o vreme. Nu mi-au mai plăcut romanele ei plasate în perioada contemporană. Cele istorice au farmec.
  14. Aborsen/ Vechiul regat de Garth Nix. O aventură foarte plăcută!
  15. Dispozitivele infernale de Cassandra Clare. Trebuia să citesc și eu ceva de tipa asta. Măcar ca să ma plâng despre cum nu ma grăbesc să mai încep altă serie scrisă de ea. Am Doamna de la miezul nopții pitită pe undeva prin telefon... O să stea pe acolo o vreme.
  16. Trilogia Grișa Leigh Bardugo
Cred că am șanse mai mari de a vă impresiona cu lista de serii pe care le-am început și urmează să le termin 😆 Cumva când am început lista asta păreau mai multe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu