marți, 12 iulie 2016

"A Bird without Wings" („O pasăre fără aripi”) - Celtic Tunder



Refren:
Ca o pasăre fără aripi
Ce năzuiește să zboare,
Ca copil fără mamă
Lăsat singur, plândând.
Ca un cântec fără versuri,
Ca o lume fără muzică,
N-aș ști ce să fac
Aș fi pierdut fără ca tu
Să-mi porți de grijă. 
Devin așa singur,  când nu-mi ești aproape
Măsor fiecare clipă, aștept în fiecare zi,
Până ce te întorci dinnou
Și mă îmbrățișezi foarte tare
În acel moment știu
Totul este bine. 
Refren:... 
Ești îngerul meu păzitor
Lumina și călăuza mea
Mâna ta pe umărul meu
Și tu alături de mine.
Tu faci totul să fie minunat,
Mă faci să mă simt împlinit.
Totul în lumea mea
Aștern la picioarele tale... 
Ca o biserică fără clopotniță,
Unde clopotul nu sună niciodată.
Într- un oraș fără oameni,
Unde nicio voce nu cântă în cor niciodata
Dacă o barcă pe mare
Ar fi pierdută fără vele,
Atunci fără devotamentul tău
Cu siguranță toate la care am visat s-ar nărui. 
Refren: ... 
Nu aș ști ce să fac
Aș fi pierdut fără ca tu
Să- mi porți de grijă.

Astăzi am ales o melodie pe un ton mai vesel!? (cu siguranță nu )
Autori: Mike Chapman, Phil Coulter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu