marți, 18 septembrie 2018

Mamma mia book tag

Întrebări "furate" de la Ashleyoutpaged

1. when I kissed the teacher 
name a book with a shocking plot twist
Când am sărutat profesorul: o carte cu o răsturnare de situație șocantă 
Curierul secret de Ioan Dan

2. waterloo 
name a book you’re positive you’ll be in love with
Waterloo: o carte pe care ești convins(ă) că o vei adora
Anna Karenina de Leo Tolstoy

3. why did it have to be me 
name a book you went to to get over a reading slump
De ce eu: numește o carte pe care o citești ca să-ți recapeți dorința de a citi
Fabule, basme, povești, proză scurtă și, uneori, manga.

4. I have a dream 
name a book character that inspires you 
Am un vis: numește un personaj de carte care te inspiră
Sunt multe...

5. andante andante 
name your current read 
Andante andante: lectura curentă
Acum mă războiesc cu Teama înțeleptului. E imensă și, desi am amânat citirea Fraților Kamarazov, cartea asta e mai lungă decât aceea.

6. knowing me, knowing you 
name a book you had to break up with and dnf
Știind cum sunt eu și cum ești tu: o carte la care ai renunțat și ai lăsat-o neterminată
Ultima parte a Regilor blestemați de Maurice Duron. Cred că pur și simplu o să consider această carte ca terminată la penultimul volum. E mult prea diferită ultima carte.

 7. mamma mia 
name a book you recently read again 
Mamma mia: o carte pe care ai recitit-o de curând
...Harry Potter 1&2

8. dancing queen 
name a book that made you want to dance around the room 
Regina dansului: numește o carte care te-a făcut să dansezi prin cameră
Singur pe lume de Hector Marlot

9. super trouper n
ame a series you haven’t finished due to it’s intimidating size
Marele soldat: numește o serie pe care n-ai terminat-o din cauza dimensiunii impresionante
Roata timpului, Urzeala tronului. Pe cea de-a doua chiar nu mă grăbesc s-o termin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu