luni, 26 martie 2018

Insider Book Tag

Cum le găsesc? Tastez book tag și văd ce apare.
RULES
1. Răspunde la întrebări
2. Menționează autorul inițial Jamie @ALittleSliceofJamie
3. Tăguiește 5 persoane... Răspundeți voi dacă vreți.
4. Distrați-vă!

Unde îți scrii de obicei postările?

La birou, pe pat, oriunde nimeresc, dar mereu acasă.

Cât timp îți trebuie să scrii o postare?

Cam o jumătate de oră. Editarea și corectările pe de altă parte....

Când ai început să postezi?

Acum trei ani. Nu am postat exclusiv despre cărți de la început, dar am postat.

Care este cel mai neplăcut lucru în a avea un blog?

Nu știu... Probabil faptul că nu poți alege cine citește ce postezi...sau cum îți răstălmăcește vorbele. Dar asta este o problemă cu care ne lovim și în viața de zi cu zi. Nimic nou!

Care este cel mai bun lucru despre blogul tău?

Faptul că pot să scriu. Să-mi organizez ideile. Să postez poze drăguțe. Adesea privesc postările din urmă și reflectez la ce am spus atunci.

Care este cea mai nostimă postare de până acum?

Cele de la minutul de frumos. Îmi plac.

Care este genul de postare care îți place cel mai mult să o scrii?

Ce am gândit despre una sau alta.

Când scrii de obicei?

Când am timp. Până acum nu am avut nevoie să-mi fac timp pentru a posta.

Faci recenzii la toate cățile pe care le citești?

Nu. Mi-ar lua prea mult timp. Plus, sunt cărți pe care nu le plac și nu vreau să vorbesc despre ele. Altele, nu știu ce să spun despre ele altceva decât cât de nult îmi place personajul x sau povestea y.

Cum îți scrii postările? Cu cafeaua în mână, pe pat, la birou?

Pe canapea. Adesea am un picior pe spinarea cățelului meu. Muzica e de obicei nelipsită.

După cât timp îți scrii recenziile?

Uneori imediat, alteori dupa cateva zile.

Cât de des postezi?

Cam de două ori pe săptămână. Dacă am lucruri deja scrise, din două în două zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu