vineri, 16 martie 2018

Prădător de noapte (Nightcrawler) 2013

Mă mai uit și eu la filme câteodată. Uneori închid televizorul înainte să se termine (Internul), alteori stau și mă uit char dacă nu seamănă cu ce am citit (Hobbitul-seria).
Pasăre de noapte este ceva ce ați prefera să nu vedeți înainte de culcare. Este crud, deranjant și plin de sânge. Nu mă uit prea des la genul ăsta de filme, dar plictiseala are astfel de efecte.
Personajul principal parcurge un traseu pe care eu îl consider ca fiind de degradate morală, deși nu pare a avea scrupule prea multe la începutul filmului.
Un tip își câștigă existența furând fier pe care îl vinde... Când dintr-o noapte vede un accident în mijlocul stăzii și un cameraman „la datorie” hotărăște să îmbrățișeze această cale. De aici mai departe tot ce face pentru a obține ce-și dorește demonstrează că nu are nimic de pierdut. Un om fără scrupule reușește să urce pe culmile succesului exploatând toate slăbiciunile celor din jurul său. 
De admirat, de urât, de temut? Greu de spus...eu mă bucur că nu-l cunosc 😁 
Ce credeți despre film?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu