vineri, 17 august 2018

Minutul de frumos: Oslo, Norvegia partea I


După îndelungate amânări, mi-am urnit persoana din pat și am luat ce poze aveam din Oslo să le editez un pic. Mă rog, faptul că am văzut poze de la cineva care a fost de curând în vacanță a contrubuit la a-mi reaminti că am fost și eu cândva pe acolo. De povestit nu-mi mai amintesc eu multe de atunci, dar am poze!!!!

 Să incepem cu începutul:



Se ia una bucată avion 😁

Se merge pe stăzi... era primăvară, dar nu frig

O stradă principală

Se admiră portul, aici este de sus de pe clădirea operei, aflată chiar la ieșitea spre mare



O catedrală din apropierea hotelului unde am stat


It's all about the money up there - m-am uitat lung la bancnotele alea!😄

Teatrul național

Palatul regal - aveau santinele!

Sediul institulului Nobel

Muzeul vichingilor – am prins vreme bună



o vilă oarecare
 Fotografiile le-am etitat un pic ca să se vadă ceva din ele:


Partea a doua săptămâna următoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu